Goodbye 2011 .Welcome 2012

A mai trecut un an. Stiu, super nouatate nu? Cu toate ca a trecut destul de repede parca mai era ceva de facut. A nu se intelege ca mi-as fi  dorit  sa raman in 2011.

Ca de obicei am muncit pina in ultima zi a anului. Avand hotelul plin nu puteau sa nu lipseasca nici incidentele. Unele hazlii altele din cauza noastra ( ma refer la hotel,echipa…). Printre turistii VIP ( nu dam nume ca nu-i frumos) am avut si un grup de 50 pax  cu nasul pe sus. Toti. La inceput ca aia nu e bine ba ca cealalta nu e buna dar dupa ce au plecat au spus ca ar vrea sa ocupe tot hotelul la sfarsit de an doar grupul lor care va ajunge la 200-225 pax.

Sa fac o recapitulare la anul 2011?? Nu cred ca ma ajuta foarte mult. Pot spune ca a fost un an bun din toate punctele de vedere. Am fost dezamagit de anumite persoane dar m-am bucurat de cei noi care au aparut in viata mea.

2012. Imi doresc sa fie un an bun pentru toata lumea. Pentru mine a inceput deja chiar foooarteee bine. Dupa cum decurg lucruriile o sa fie un an bun (detalii mai tarziu).

In hotel tot confuzia persista. Nu stie “nimeni” ce se va intampla cu noul hotel. Se deschide in iarna? Toata echipa se va muta la noul hotel? Sper ca in luna aprilie sa stiu mai multe referitor la hotel si la noul meu contract.

Gabi a avut surpriza anului. Au venit doi prieteni din tara ca nu s-au mai vazut de patru ani. A fost un soc total dar placut. Eu dupa mai bine de sase luni m-am mutat inapoi in casa proaspat renovata. Proiectul initial trebuia sa dureze doua luni dar fiind executat de CCA (Can Construct Anything) se intelege.  Tocmai ce am terminat cu mutatul in casa noua acum va trebui sa ne mutam cu biroul. Tot proiectul CCA care de data asta au spus ca va dura maxim o luna. Sint convins ca in cinci luni o sa ne mutam inapoi. Dupa care mai stam putin timp si parca vad ca ne mutam iar. Ce spuneam mai devreme confuzie si organizarea este la locul ei.

Va doresc un an cit mai bun si plin de bucurii!!!

 

Maine… este o noua zi… MAKE THE BEST OF IT!!!!!

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Goodbye 2011 .Welcome 2012

  1. Raluca Mitu says:

    Din confuzi si organizare ies surprizele:) imi place tonul laid-back al art, care nu putea fi altfel, la cum te stiu:) am senzatia ca va fi un an dupa placul nostru:)

  2. dorin says:

    La multi ani iti doresc si tie. Sper ca noul an sa fie mai bun din toate punctele de vedere. Toate bune.

  3. Ame says:

    Hei, salutare, Mihaiule! Lasa supararile si dezamagirile, gandeste pozitiv, si totul va fi ok. Vei avea un 2012 cu adevarat bun, vei fi inconjurat doar de prieteni adevarati, iti vor merge toate asa cum iti doresti. Pai, nu ?!? :))
    Cum de unde stiu eu ??? – eu stiu tot 😛
    Haidi’ pup, si sa auzim de bine !!!

Leave a comment