Revin

Dupa o pauza destul de lunga am decis sa ma intorc la scris.Chiar daca nu am mai postat nimic  tot au mai fost vizitatori (surprinzator ptr mine). Am renuntat din lipsa de timp si de chef sa imi mai astern gandurile in mod public, sa-mi mai scriu pasurile sau bucuriile.

De la ultima postare pina in prezent s-au intamplat destul de multe lucruri. Unele placute altele mai putin placute, din toate am invatat cite ceva. Cu toate acestea m-am tot “plimbat” pe linga blog dar cum spuneam mai sus am renuntat.

In Insulita lucrurile se misca la aceeasi viteza de broasca testoasa. Hotelul cel nou este in proportie de 70 % terminat (ma refer la partea de constructii). Deschiderea oficiala se pare ca va fi prin luna August 2013.

Eu mi-am prelungit contractul pina in luna Iunie 2013 dar in acelasi timp sint in cautare de un alt job. Suna aiurea, nu? Curind o sa plec in vacanta. Pentru prima data de cind lucrez aici am “reusit” sa stau 11 luni in Insulita. Nu se pune cind am plecat in Barbados pentru 3 zile cu ocazia unor evacuari de urgenta. Sper ca de data asta sa ma organizez mai bine si sa am mai mult timp de petrecut cu oamenii dragi. Am terminat de citit Scar Tissue de Anthony Kiedis si Larry Sloman. Cu ocazia asta pot merge la concertul RHCP cu temele facute.

Revin

 

 

Maine…este o noua zi…MAKE THE BEST OF IT !!!!

 

 

 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Revin

  1. ali says:

    Pai bine bre, dupa ce nu ai mai scris atata amar de vreme acum ne dai 3 randuri? Asa e frumos?

Leave a comment