Una…alta…

Am cam neglijat acest blog in ultima perioada( stiu,ma repet) din diferite motive. Sa scriu iar despre munca…nu. As avea ceva subiecte de abordat de “discutat” dar…

La munca sa zic ca merge OK. Mai sint mici divergente de opinii si principii cu al meu sef dar sper ca dupa mini vacanta lui sa-si mai revina si sa fie mai bine. Tot vorbind de munca zilele trecut a fost un accident de munca pe santierul de constructii (unde va fi noul hotel) destul de stupid. Un muncitor a murit dupa ce masinaria pe care o conducea s-a rasturnat peste el. Tragic. Sa mai spun ca dupa ce au dat masinaria la o parte l-au urcat intr-un camion si au gonit spre clinica? Bineinteles ca nu a asteptat nimeni ambulanta din hotel. Nu zic ca-l salvam dar macar il duceam viu la clinica. Nu a tinut nimeni cont sa-i imobilizeze gitul,sa-i deschida caiile respiratorii…nimic. Cum a cazut cu fata in jos asa l-au dus. Santierul cu pricina nu ar trebui sa fie deschis nici macar pentru un minut daca vorbim din punct de vedere al sigurantei. De ce spun asta? Pentru ca nici unde in lumea asta nu o sa vezi muncitorii pe santier in papuci. Sa mai spun ca cei care lucreaza la inaltime nu cunosc denumirea de centura de siguranta? Casca de protectie este deja un accesoriu…foarte amuzant sa vezi un rasta man cu casca in cap. Sint mici detalii care la sfarsit de zi  ar face o mare diferenta.

Hotelul se va deschide pe 17 noiembrie. Sper ca odata cu deschiderea hotelului sa fie ceva mai multa agitatie pe aici. Acum tot hotelul este mort. Au inceput sa mai apara ceva personal pentru pregatirea de re-deschidere. Saptamana asta o sa ma apuc iar de trainuit.

O persoana importanta (noooormal ca nu zic cine ) m-a intrebat de ce nu incep sa trainuiec daca tot imi place? M-am gandit la asta ( cind am inceput trainuiala anul trecut) si nu suna rau deloc. Ceva cursuri de specialitate si de ce nu trainer??

Azi am fost liber. Ca de obicei ar fi trebuit sa-mi iau micul dejun si apoi la plaja (daca sint suedez…trebuie sa-i ajung pe colegi). Nu am plecat la plaja. Am “barlogit” pina pe la ora 14. Vaughn m-a sunat sa ma intrebe daca vreau sa merg sa fiu ” the bag man”(Vaughn,Todd,Paul merg de obicei la spearfishing,nu-mi place sa trag dupa pesti asa ca eu sint cel care duce geanta)?Avind in vedere ca asta implica diving am spus DA. Am reusit sa stau mai mult de 40 de minute sub apa. Vaughn sta  o ora si ceva cu aceeasi cantitate de O2 ca toti ceilalti. Doar este Dive Master. A fost una din zilele cind am avut impresia (pentru a cata oara) ca sint pe Discovery. Bancuri de pesti de toate marimile. Culori nu mai spun. Vreau ca data viitoare sa vad cum reusesc sa fac si ceva poze. Am ajuns iar la peste 27 de metri adincime:-)  Vaughn ca de obicei m-a certat.

Baietii (Gabi si Alex) sint bine si isi fac de lucru cu al doilea caiac care l-au cumparat. Este un caiac micut de 4 metri lungime cu doua locuri. Intra si trei persoane lejer. Am probat si eu caiacul saptamana trecut. Chiar este funny si daca vrei sa faci pe micul Ivan Patzaichin chiar prinde viteza. Este un sentiment ciudat sa fi in mijlocul “baltii” si sa te bazezi doar pe padele.

In rest ce as putea sa mai spun…hmmmm. Am citit doua carti una mai interesanta ca cealalta. Prima a fost Puterea prezentului de Eckhart Tolle si a doua Parfumul de Patrick Suskind(multumesc CF). Le rocomand cu placere. Acum citesc Al treilea ochi. Autobiografia unul lama tibetan.

 

 Maine…este o noua zi…MAKE THE BEST OF IT !!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Una…alta…

  1. Raluca Mitu says:

    Haaa!! citisem si eu Parfumul la un moment dat. Frumoasa carte, da zi tu ca nu e cam freaky?

Leave a comment