D’ale Insulei

Am inceput sa scriu pe aici numai cind ceva mai deosebit se intampla. Azi a fost. Revin la acest subiect. Sosirea altor  2 romani in Insulita va fi curand(25 Iunie primul :-)). Sa spun ca abia  astept sa treaca timpul mai repede sa vina luna august… nu ca ma repet. De doua saptamani parca este un facut  fix in ziua mea libera ploua.Ma gandesc serios sa imi schimb ziua libera. Ultimile doua saptamani am stat in casa. Noul nickname: Barlogeanu 🙂

Ziua de Luni 04 Iulie. Ziua Americii…sarbatoare mare in USA. In Canouan este tot o sarbatoare mare. Este Carnaval in St Vincent si 4 ,5 Iulie zile libere pentru a te bucura de Carnaval. Personal nu-mi place Carnavalul din St Vincent. Cu toate ca este sarbatoare am muncit si azi. La ora 6:30 Bob (project manager la CCA) ma suna sa-mi spuna ca este un incendiu la Whaling Bay (acolo se afla statia de desalinizare). In momentul urmator deja alergam spre poarta principala unde se afla cheiile de la camioanele de pompieri. Am luat cheiile de la un camion si le-am spus colegiilor sa nu anunte inca toata echipa de pompieri pentru ca nu stim exact cit de mare este incendiul si in 3 oameni (eu+2 colegi de pe tura de zi)  putem sa ne descurcam. “Am dat soarta” pina  la fata locului unde BOB imi spune ca nu este acolo incediul si ca este la Godhal Bay. Bun..intoarcem si ne indreptam spre Godhal. Surpriza… nici aici nu este incendiu. Tot BOB imi spune sa mergem la vila Romeo si Julieta. Deja ma gandeam ca tot ce se intampla este un drill cu acte in regula si sa vada (cei care l-au organizat)  cum ne descurcam. Nici de data asta nu am sansa sa ne facem eficienti pentru ca  nu era nici un fel de incendiu. Buuuun. Am incercat sa vorbesc cu BOB la telefon dar nu raspundea si cind eram aproape de el vorbea la tel. In final BOB spune ca incendiul este la Spa. Situatia devine chiar amuzanta si incepem sa facem tot felul de scenarii unde am putea sa mai ajungem in resort cu ocazia acestui “incendiu”. Spa-ul este format din 10 cladiri. Dupa ce am verificat fiecare cladire in parte ma suna David sa vada unde sint si cit de intens este incendiul. Mentionez ca David era in ziua lui libera. M-am intalnit cu David si am inceput sa-i povestesc tot ce am facut de la primul apel a lui BOB.

David imi spune ca totul a plecat de la o neintelgere din partea lui Bob. Informatia primita de Bob a fost din partea unui om de pe santier. Acesta nu a mai fost de gasit pina la ora 18 cind am plecat din sat. Situatia sta cu totul si cu totul ALTFEL.

Seara trecuta in jur de ora 20:00  la Sail Rock  (o stanca in largul oceanului) a avut loc o mica afacere cu cocaina. Nu stiu care pe care s-au impuscat,taiat cu macetele cert este ca unul singur a scapat. De ieri seara de la ora 20:00 pina  dimineata omul a inotat.  A fost gasit la  Twin Bay  pe plaja. Este din Trinidad si era impreuna cu inca doi  prieteni  la o mica afacere cu cocaina. Se pare ca cei cu care au tranzactionat le-a dat o mare teapa. Barca cu care au venit s-a scufundat si toata “marfa” si rezerva de benzina au inceput sa pluteasca. La ora prinzului era inca la clinica pazit de un politist.

Dupa toata nebunia de dimineata cu alergat camionul de pompieri dintr-o parte in alata a resortului David imi spune sa ma duc cu dingy sa vad daca gasesc ceva pe la suprafata sau pe margine. M-am dus sa iau dingy si sa-l punem in apa (cu inca doi colegi). Dupa 45 de minute de uitat stinga dreapta am simtit ca mi-au iesit ochii ca la melc am decis sa ne intoarcem. La ora 10:00  eram inapoi in dingy cu David pentru a cauta ceva mai mult si pe o suprafata mai mare. Am gasit un bidon de benzina gol pe linga niste stanci si…cam atat. Dupa toata povestea bineinteles ca au fost si comentarii destul de “acide” din partea directoarei de la CCA . Culmea se pare ca “tanti” a uitat cum BOB ne-a alergat in toata insula si ne acuza ca de ce nu am informat-o si “stie ea” ca bidoanele erau pline cu ceva acid si sint foarte toxice. Bidoanele la origine au fost cu acid fosforic ( folosit ca ingrasamant sau regulator al aciditatii. se foloseste in Cola). Sa spun ca  “tanti” si Bob sint italieni? si ca nici o data nu o sa spuna ca au gresit? Nu am inteles de ce Bob ne-a alergat in tot resortul si de unde a aparut ipoteza ca este un incendiu. Bob a decolat la ora 9 din insula spre Italia 🙂

Asa cum m-am obisnuit deja in Insulita sint foarte  multe zile linistite si frumoase dar  si zile cind se intampla ciudatenii…

 

Maine… este o noua zi… MAKE THE BEST OF IT!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment