Back to normal

Duminica este ziua mea libera. Ca de obicei micul dejun,coffe time apoi la plaja. Azi am mers la TBH impreuna cu Gabi,Gabriela si Mihaela. A lipsit Alex ca sa fim toti romanii din Insulita in acelasi loc 🙂 . Am prins soare doar jumatate de ora apoi a fost inorat si chiar a plouat cu galeata. A fost dragut si asa. Cind a inceput prima ploaie am zis sa intram in apa.Surpriza cind am intrat in apa ploua fix la cinci metri de noi. Unde eram noi…nici macar o picatura. Draguta imaginea. Am ramas sa mancam de prinz si apoi am plecat la ceasele noastre pe o ploaie torentiala. Seara ne-am strans (de data asta toti) la mine o felie de pizza si ceva clatite facute de mine. DA stiu sa fac clatite si culmea…chiar au fost bune.

Viata din Insulita revine la normalul specific. Chair vorbeam azi ca aici incepi sa apreciezi miciile bucurii ale vieti mai muuult. Maine un nou inceput de saptamana care cine stie ce va fi si cit de bun va fi. Cert este ca incep sa ma acomodez iar cu linistea si cu easy life specific Insulitei.

 

PS:pot sa deschid gura si sa mananc cum trebuie!!Yeeeeiii 🙂

 

Maine …este o noua zi…MAKE THE BEST OF IT!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment