Vacanta in Ro

Dupa mai bine de un an de zile am reusit sa ajung  in tara pentru o perioada de trei saptamani.

Am ramas un pic surprins cind mai toata lumea cu care m-am intalnit mi-a spus sa nu revin in tara prea curind. Au fost trei saptamani frumoase dar in acelasi timp parca prea scurt timpul. Nu cred ca este cea mai buna solutie sa-mi cer scuze aici (SCUZEEEEE) pentru toti cei care i-am “ratat” sa-i vad sau nu am petrecut mai mult timp impreuna. Poate nu am reusit sa-mi organizez timpul foarte bine dar au fost destule de facut intr-o perioada scurta.

Am reusit sa fiu alaturi de parinti cind au avut nevoie de mine, sa ma  distrez, sa joc  baschet (chiar de doua ori),  sa-mi rezolv ceva probleme medicale. As fi vrut sa mai stau cel putin inca doua saptamani dar …nu de data asta. Din toata vacanta pot spune ca m-am bucurat din plin doar trei zile in rest mereu am fost pe fuga.

Intors in Insulita am avut o zi liber si deja am inceput munca. Chiar “m-am amuzat” de dimineata cind Duane (un vechi prieten de la CCA)  mi-a urat: bine ai venit in Alcatraz!! David la ora 06:12 deja incepea sa-mi spuna tot ce am ratat cit am fost plecat si ce planuri are pentru urmatoarele doua luni. Una peste alta viata din Insulita revine la normal ( same s..t diffrent day).

 

 

Maine…este o noua zi…MAKE THE BEST OF IT!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment